2011. december 5., hétfő

Beauty ... Suli - smink ... iroda smink ...

  ... Nude Look  ... Natural Make Up... 
vagyis a természetes smink.

Nem tudom, mi a szabály az iskolákban a sminket illetően, ill. ha van is szabály, azt ki mennyire tartja, tartatja be. Az én véleményem szerint a smink önmagában nem jelent rosszat ... még akkor sem, ha valaki még csak 15-16 éves (én is sminkeltem magam anno...)  és esetleg az iskolában is van rajta makeup. 
Természetesen nem mindegy, milyen iskoláról beszélünk ... , mert bármennyire is híve vagyok  a festéknek,  általános iskolában nem engedném semmiféleképpen. A középiskola már más ... abban az esetben, ha a diák tudja azt, hogy melyik smink hova való.  Suliba, vagy buliba. 

Remélem ez a két tutorial video  - amit a Pupa Milano készített-  segítségetekre lesz abban, hogy megtanuljátok, hogy lehet sminkelni úgy, hogy a végeredmény olyan, mintha nem is lenne rajtunk festék.

Természetesen nem csak diákoknak szánom ezt a két kisfilmet, hanem pl. azoknak, akik olyan helyen  dolgoznak, ahol nem hivalkodhatnak a kinézetükkel, vagy azoknak a nőknek, lányoknak, akik nem hívei a feltűnő, erős sminknek,  vagy éppen ha valaki abszolút nem tudja, hogyan festhetné ki magát csak úgy, a mindennapokban.





Remélem hasznos volt a bejegyzésem,  ha  szeretnél mindíg elsőként értesülni az újdonságokról, iratkozz fel a blogomra, kövess engem! 


Forrás: PUPAMILANO, YouTube
Fotó : google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése