2011. december 16., péntek

natural beauty ... Sminkecset tisztítása olívával



Fotó: google


Biztos vagyok benne, hogy aki rendszeresen sminkeli magát, az  sűrűn is tisztítja az ecseteit. Ugye ez így van ?  :-)
Mert ha nincs, akkor most kezdjetek neki, mert az ecsetek a használat során rengeteg baktériumot, port és minden más piszkot is képesek magukban elraktározni.

Mutatok egy roppant egyszerű módot, amivel tökéletesen meg lehet tisztítani őket

A kulcsszó az olíva olaj  (... de szerintem bármilyen más olaj is megfelel erre a célra)

Amire szükség lesz ...: használatban levő ecsetek, olaj, vattapamacs, szappan (lehetőleg mesterséges anyagoktól mentes, hogy maradjunk a naturális megoldásnál)  és víz

Én négy darab ecsetet tisztítottam meg, két szemhéjpúdereset, egy rúzsecsetet és egy szemkihúzósat  (zselés tushoz használtam).

A vattapamacsra olajat öntök, és elkezdem az ecseteket dörzsölni bele, úgy mintha festenék. fel-le és körkörösen. Nem kell odanyomni az ecsetet, mert az olaj nagyon jól dolgozik, egyből leoldja a festéket. Amit ezen a képen láttok, az kb. két ecsetvonás után történt...

... ez pedig a végeredmény.... Elborzasztó, nem?  Hozzáteszem, a jobb oldali nagyon sötét folt többnyire a tus-ecsetemből jött, de a többi sem semmi ... Viszont azt is megjegyzem, én minden smink után áttörölöm az ecseteket nedves törtővel és kozmetikai kendővel, mégis ennyi minden marad benne úgy, hogy ez nem is látszik az ecseten egyébként.


Azt hiszem az olajos sminkecset tisztítás bizonyított.... mindenképp próbáljátok ki!!!

Ezután a művelet után nyilván a meleg vizes szappanos lemosás következik, hogy ne maradjanak a sörték olajosak ... és kész is   :-)


Ti milyen módszert használtok erre a célra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése