2011. december 7., szerda

A ti karácsonyfátok milyen lesz?





Minden évben hatalmas 'problémám', hogy milyen legyen a karácsonyfánk? Imádok fát díszíteni, nem is engedem másnak át ezt a feladatot ... és szeretek minden évben egy kicsit változtatni is a dekoron. Ennek a mániának persze van is egy kis anyagi vonzata, mert ezért mindig bővíteni kell a  kelléktárat  :-) 

Per pillanat elképzelésem sincs  idén milyen színbe, milyen stílusba  öltöztetem Őt, épp ezért böngésztem egy kicsit a neten.  Nektek is megmutatom mit találtam, bár őszintén bevallom ... sokkal gazdagabb  ötletek terén  nem lettem.  

Épp ezért  szeretném, ha segítenétek nekem, ill. mindazoknak akik olvassák a blogom.  A kérésem az lenne, ha ti találtok valami extra, nem szokványos dizájnt karácsonyfa terén, annak a web-címét írjátok meg megjegyzésben Nekem. Köszi Nektek!

 És akkor lássuk  :..  Vannak köztük rendhagyó és szokványos megoldások,  élő-, vágott és műfenyők ... kinek mi tetszik...


































Forrás:  DigsDigs  , google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése