2011. december 20., kedd

Végeztem az ajándékokkal...





foto: tumblr

Néhány nap és itt a Karácsony és engem még nem fogott el a Karácsonyi Láz, pedig ez nálam nem így szokott  lenni.Csak az időjárásra tudom fogni, mert én általában a hónap elején már elkezdek otthon díszítgetni, de idén ez annyiban nyilvánult meg eddig, hogy elékszítettem az Adventi koszorút  (és persze vasárnaponként meg is gyújtunk 1-1 gyertyát) valamint az ajtóra kitettem egy ajtódíszt ... ennyi. 

Tegnap viszont  biztos megéreztem, hogy az éjjel leesik az első hó  (legalábbis nálunk), mert  egész délelőtt vásárolgattam még az elmaradta ajándékokat, délután pedig be is csomagoltam mindenkiét ... meg is hozta a kedvem, úgyhogy mától lázas előkészületek elé állok  ... előszedem a díszeket, tervezgetek, rendszerezem a teendőket beindul az Ünnepi Project!!!
A hó már igaz elolvadt, de a hangulatom megmaradt...

Ti tartatok már valahol az előkészületekkel? Egyáltalán ... mennyire veszitek komolyan a Karácsonyt?  Írtok teendő - listát  (mint az amerikaiak, akik már december elején feljegyeznek minden teendőt, hogy be tudják osztani az idejüket, hogy minden meglegyen és úgy legyen , ahogy annak lennie kell? )

Kíváncsi vagyok a szokásaitokra, várom a megjegyzéseket!!

Foto: tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése