2011. december 2., péntek

Első bejegyzés ... Karácsonyi hangulat teremtő

Sziasztok!   ........    Első bejegyzésemben valami semleges, de ugyanakkor hasznos témát  szerettem volna nektek hozni. Így esett a választásom, -a most úgyis annyira stílszerű témára- , a Karácsonyra.

Gondolom  ti is készültök már rá, ha még máshogy nem is, de gondolatban. Én elővettem már 1-2 díszítő elemet, elsőként az adventi koszorút  és szép sorban kerülnek elő egyenként a gömbök, télapók, rénszarvasok, ablakdíszek  stb.  Gondolatban már tervezgetem milyen lesz a karácsonyfa, melyek azok a már meglevő díszeink, amelyek felkerülnek rá és milyeneket szeretnék még hozzá.


Nézegetem a neten a dekorációkat, hogy ötletet merítsek, ezért hoztam nektek is néhányat, hátha segítségetekre lesznek.




























Forrás: google,  Style at Home december Magazine, DigsDigs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése