2011. december 31., szombat

...és egy új év következik

Hát ez a nap is eljött, holnaptól átlépünk a 2012-es évbe...

Számomra az elmúlt év felejthetlen lesz nagyon sok szempontból.  Történtek dolgok...ilyenek, meg olyanok is.  Voltak szép pillanatok, időszakok ... és történtek Velem olyan dolgok, amiket nem kívánok vissza  ... de megtapasztaltam a Szeretetet, az Önzetlenséget  és voltak csodálatos időszakok, melyből  az ember mindig táplálkozhat a jövőben ... Kaptam nagyon sok mindenről megerősítést ...  arról, hogy kik azok az életemben akikre  mindig számíthatok, ki az igazi barát és ez miben nyilvánul meg  ... mi az igazán fontos  ... és mik azok a dolgok, amikről csak azt hiszzük, hogy fontosak. Tanultam az életet és éltem ...

Munka szempontjából pont azt kaptam az évtől, amit vártam ... a visszajelzést, hogy van értelme a tevékenységemnek és KELL, hogy folytassam, továbbfejlesszem azt, amit csinálok. 

... tartalmas volt ez a 2011-es év, úgy érzem tartalmasabb, mint az ezelőttiek és ennek örülök még akkor is, ha voltak dolgok, amik kimaradhattak volna belőle.

Most, hogy már ilyen közel az új év, érzem, hogy az még ennél is sűrűbb lesz, még több jóval, még több változással és  abszolút pozitívan nézek elébe, mert érzem, hogy jó lesz!!!
Rengeteg tervem van, nagyon sok mindent szeretnék megvalósítani, amelyeket nem titulálnám újévi fogadalmaknak, de azért mégiscsak azok...

Ezúttal köszönöm Nektek, hogy olvassátok a blogomat és  kívánok Mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET!!! 





F.: tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése