2011. december 2., péntek

Tutorial ... Urban Style köröm-dekor


Nemrég vásároltam ezt a fekete repedezős lakkot  és gondoltam  -miután kipróbáltam egy világos, ezüstös színen-  adok neki valami izgalmasabb alapot is.

Az elkészítése nagyon egyszerű, még kézügyesség sem kell hozzá.

Elsőként lealapoztam a körmöm egy alapozó körömlakkal, majd 4 színes lakkal bepamacsoltam a köröm felületét úgy, ahogy a fotón is láthatjátok. 

 Miután a színes lakkok megszáradtak, fel kell vinni rá a cracking lakkot, majd ha berepedezett és megszáradt, jön rá még egy fedő és már kész is. Roppant egyszerű és mutatós.

...és a végeredmény. Én a s-he cracking márványhatású lakkját használtam ... nos nem éppen a legszebben repedezik, de nekem Ő az egyetlen ilyen típusú körömlakkom, de tudom, hogy van olyan márka  is, amellyel  szebb, kisebb repedések érhetők el ... azt hiszem az OPI Cracking lakkok ide  sorolhatók, de vele még nincs tapasztalatom.  

Ti   melyik márkát ajánlanátok a szebb repesztés  elérése érdekében?

A felhasznált lakkok:
S-he Stylezone base coat alapozó körömlakk
Essence Blossoms etc. nailpolish körömlakk  Szín :I LIKE (02) 
Essence  antibakteriális körömlakk lábra (biztos kézre is lehet  :-)  Szín: Sunshine 4ever (09)
Astor Fashion Studio  (nem tudom melyik szín, mert lekopott az üvegről)
Miss Sporty Clubbing  Colours  körömlakk  (a narancs színű...sajnos nincs feltüntetve szín név)
S-he Stylezone Cracking márvány hatású körömlakk  109/002
NYC Expert Last körömlakk  Szín:  Classy Glassy (138)  -ezt használtam fedő lakként-

Remélem tetszett, próbáljátok ki ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése