2011. december 11., vasárnap

TESZT + Köröm Dekor ... RIMMEL Lycra francia manikűr & essence nail art stampy set

Ebben a bejegyzésben tesztelem a  nemrég vásárolt  RIMMEL Lycra  Francia Manikűr lakkomat és az essence  nail art stampy set, körömbélyegzőmet.

RIMMEL Lycra Francia Manikűr 
Épp esedékes volt, hogy beszerezzek egy nude színű lakkot, amikor megláttam , hogy ez a RIMMEL lakk le van értékelve a DM-ben. Nem tudom már mennyibe került,  de azt hiszem féláron volt.

Ami a címkére van írva: Londoni stílusú francia manikűr LYCRA-va. 5 napon át tartó ütésálló, fénylő színek.
Az én színem   a  463-as Honey Pie.

A feliratozásban a vicces az, hogy a magyar felhasználóknak 5 napon át tartó kopásállóságot ír, az eredeti angol felírat   szerint pedig 10 napig marad a körmön sérületlenül.  Ha-Ha ... köszönjük a fordítást  :-) Mindenesetre én nem tudtam letesztelni a tartósságát, mert sokkal hamarabb lemostam, minthogy elkezdett volna kopni.

Egyébként nagyon szép, enyhén csillámos a lakk, gyorsan szárad, kösnnyű felvinni.






essence nail art stampy set 01  , vagyis nail art körömbélyegző készlet az essence-től.  


A bélyegző használata nagyon egyszerű a dobozon fel is van tüntetve a bélyegzés menete, lépésről lépésre.
A szet tartalmaz egy  9 mintát tartalmazó fém lapocskát, egy nyomdát és egy lehúzót.

Könnyű használni, bár azért kell hozzá egy kis rutin, hogy szép legyen a minta, ne mosódjon el, stb. Nekem ez az első próbálkozásom, nézzétek el, hogy nem lett tökéletes :-)

Az ára azt hiszem 999 Ft volt a Muller-ben









Ez az essence készlet nem tartalmaz lakkot, azt külön meg kellett vennem. 

Én vettem egy feketét és egy fehéret, most a feketét használtam.  

Nail Art Stampy Polish  -  körömlakk körömbélyegzőhöz.  
Szín: 002  Stamp Me! Black

A feladatát jól ellátta, én elégedett vagyok, bár viszonyítási alapom nincs, mert most használtam először ilyen jellegű lakkot.

Az ára 300-400 FT körül volt darabonkén, a Muller-ben

Öszességében mind a két termékkel elégedett vagyok, majd mutatok szebb lakkozásokat is velük.

Ti szoktatok körömnyomdát használni? 

1 megjegyzés:

  1. Nekem ugyan ez van ,csak a ROSSMANN -ból,és nem ezek a minták voltak.Az elején az a kis baki volt hogy rátettem a körömlakkot,lehúztam nyomtam és semmi.Utána rájöttem rajta maradt a fólia :D
    És nekem az a gond,hogy nem minden körömlakk jó hozzá nekem Nekem csak a Sissy márkájút "fogadta el " Akkor azt ajánlod hogy vegyek én is ilyen körömlakkot mint ami fent látható??

    Szeretettel egy ifjú lány :)

    VálaszTörlés