2011. december 16., péntek

Nail Decor ... Tűzött körmök TUTORIAL & TESZT

Ez a körömfestés, amit most mutatok nektek, egész pontosan nem annak készült, aminek sikerült.  Egyáltalán nem ez volt a tervem, de ez lett belőle  :-)  Remélem azért megállja itt a helyét ...

I.     

Első lépésként lealapoztam a körmöm alapozólakkal (s.he stylezone base coat alapozó körömlakk 001)

II.
Erre került az alapszín. Ez egy új lakkom, most próbáltam ki előszőr. NYC Expert Last körömlakk, a 111-es számú, Perpetual Peony szín.
Már szükségem volt egy ilyen élénk rózsaszínre, mert a már meglevő Astor Fashion Studio -s lakkomat, ami hasonló ehhez, azt utálom, mert annyira nyúlós és sűrű, hogy szinte képtelenség használni, sőt kizárólag egy rétegben szabad csak felkenni, mert ha több réteget használok, akkor sohasem szárad meg. Egyébként azt a lakkot használtam az  Rban Style köröm-dekor   postomban.

Visszatérve erre NYC lakkra, abszolút elégedett vagyok vele, szépen fed, most is csak egy rétegben kentem fel, hamar szárad és szép a színe  ... azt írja az üvegen, hogy 7 napig tartja magát a körmökön, amit én nem hiszek el, mert szerintem egyik lekk sem bírja addig.








III.
Ezután a körmeim egyik felére Cracking lakk (repedezős)  került. Ez a második repedezős lakkom, mert van már egy fekete, amit láthattatok -szintén- az Urban Style köröm -dekor  bejegyzésben.
Ez egy ezüst színű, essence nail art cracking fedőlakk, 'crack me! silver (04)  színben.

Most használtam ezt a  először ... nem vagyok 100 %-osan elégedett, ezen is elég nagy repedések keletkeznek, nem olyan szép barázdásak, de azért  egynek megteszi... az ára sem volt drága, 4-500 Ft-ba került.




IV.

Eljött a kreatív része a dolognak, itt kezdődtek a gondok :-)  Nem így akartam  -mint már említettem-  de... ez sült ki belőle.

Két Lovely  körömdíszítő lakkot használtam a dekorálásra, mindkettővel először próbálkoztam.


A feketével megfeleztem a körmöm, majd vonalkákat húzgáltam kereszbe. A vonalkák két végére pontokat tettem pontozó ecsettel, majd a fekete vonalak közé ezüst színű vonalak kerültek. (Ha nem látjátok jól, klikkeljetek a fotóra )

Ezt a két díszítő lakkot is most használtam előszőr. Lovely lakkok (Rossman termék), az egyik fekete, a másik ezüst csillámló színben.

A feketével vigyázni kell, mert nagyon híg és csepeg össze vissza ... én sajnos tönkre is tettem vele az egyik nadrágomat, ezért szólok, hogy jól le kell húzogatni róla a festéket !!!
Egyébként könnyen és szépen lehet velük dolgozni, próbáljátok ki, olcsóság ... olyan 300-400 Ft körül van az ára.

V.
Utolsó lépésként fedőlakk (NYC  Expert Last Classy Glassy  -138-)

A felhasznált termékek együtt: 

Remélem tetszett  ...  vagy legalább hasznos volt a bejegyzésem


Sziasztok, legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése